On se aika kumma kun tuo minut tehnyt "täti" ei minulle antanut nimeä ollenkaan. Aika nopeasti se minut puikoilla tikkusi, niinkuin joku sanoi.

170494.jpg

Hetken minä sain olla Heimolassa, siellä oli pari pientä lastakin. Olisin kyllä mielelläni vaikka sinne jäänyt. Sitten se täti laittoi minut kassiin ja lähdettiin. Selitti kyllä minulle että on olemassa lapsia jotka tarvitsevat minua kipeämmin kun ne Heimolan lapset.

Siellä paikassa oli tätejä, jotka olivat vielä vanhempia kun tuo minut tehnyt täti. Siellä oli myös jotain papereita, joissa oli pupun ja lapsen kuva. Niin, sitten ne puhui siitä, että kyllähän noita pupuja lisää pitää saada. Kai ne jotain neulomisesta puhuivat. Minä sain pöydältä oman paikan ja odottelen nyt sitten kuvassa olevan lapun kanssa kavereita.

Tuon viime torstain jälkeen en ole tuota tätiä nähnyt, mutta kyllä se lupasi, että tulee ottamaan valokuvaa sitten kun pupuja on enemmän, ennen kun me lähdetään Kalkkuun.

Tämän apupupun äitinä otan itselleni oikeuden kertoa teille missä pupu tällä hetkellä majailee. Majapaikka on ihan turvallinen ja uskoakseni pupun on ihan hyvä siellä olla, vaikka nimetön onkin.

Pupussa on käytetty Lanettia, Tovea ja Floricaa kaksinkertaisena ja Smartia yksinkertaisena.

Pupu on viety seurakunnan kohtaamispaikkaan, jossa toivon hänen pian saavan kavereita. Tänään olen käynyt paikallisen SPR:n osaston paikassa sopimassa, että kerätään kaikki puput ensin heille ja sitten laitetaan osaston kuormassa Kalkkuun.

Jos sinulla on mielessäsi pupun näköinen nimi niin hänet saa kyllä ristiä. Laita vaikka kommentteihin nimiehdotus.

Terveisin Seija Heimolan hetkistä